Denna sommar har jag

Har du druckit tills du spytt? Kan ha hänt

 

Sårat någon? Nope

Förlorat en vän? Nej

Träffat nya människor? Aaaa, sjukt trevliga människor som blivit riktigt goa vänner

Kysst en främling? Ja absolut

Tagit droger? Nej, kommer aldrig göra

Haft en sommarflört? Nope

Gråtit? Jarå klart jag har det

Skrattat tills du kissat på dig? Nej

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Verkligen inte

Varit i slagsmål? Jag? Nope

Pussat någon utav samma kön? Jadp

Sjungit högt på ett berg? Hmm inte vad jag kommer ihåg

Kysst någon i regnet? Nope


Kysst någon i skogen ? Nej faktiskt inte

 

Tältat? Yes
Varit vaken en hel natt? Yess

Solat? Ja när man fått chansens
Badat? Absolut

Haft ett förhållande? Nej, bara flörtar

Gjort dig riktigt illa? Nej inte riktigt
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nope

Läst en bok? Ja det är klart

Skickat fel sms med flit? Haha nej!!

Suttit vid datan en hel natt? Hmm, kanske kommer inte ihåg

Näckat? Nope

Solat naken? Nope

Fått utegångsförbud? Jag är 20 så nej

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja, till vännerna
Kysst någon du inte borde? Hmm ja

Tappat rösten? Nej

varit på festival? Nej, vilket jag ångrar

Gått upp i vikt? ja

Gått ner i vikt? Nej

Brännt dig? Ja såklart

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nope

Varit utomlands? Yes ofc!

Gjort ett bra köp? Ja :)


Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja :)

haft skadeglädje? Alltid!

Sovit under bar himmel? nej, men velat

Vad kommer du sakna mest? Stranden, Gotlande festerna stämmningen

 

 


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0