14:e Augsuti 2010



Ja igår var det ju fredag den 13:E oturs dagen, vet inte om jag riktigt tror just på denna dag men har varit med om klumpiga saker som fått skållhätt vatten över handen och igår var jag på vårdcentralen  där  jag fick pencelin för att slippa vad dem tror är en halsfluss, så kanske har lite otur den dagen iaf.

Idag så vaknade jag runt tio tiden, kollade på miami Ink älskar det programer alltså och sen blev det frukost för min del. Så skönt att jag fick en sådan skön sömn inatt sov nog nio timmar i natt otroligt skönt!
Har ju shoppat lite igen nu blev lite från Nellys hemsida blir fan aldrig besviken när man beställder där ifrån, köpte iaf ett par snygga ankelboots skit snygga, ett par latex leggins med dragkedja skit snygga och en schysst tröja var och hämtade allt för någon dag sedan.
Idag så mår jag iaf bättre tack vare pencelinet och gurgel vattnet som jag köpte igår, sen är det nog allt te och isglass jag tryckt i mig *hahaha*
Nu ska jag dricka min latte kolla på tv vila upp mig ordentligt, så att jag är frisk och glad imorgon och kan jobba hela nästa vecka, så snart blir det nya tag och jag klarar inte av att ligga hemma o vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0