What do you say

Ja nu är påskmaten slut och inget mer påskgodis heller, nu blir det tillbaka till husmanskost, nyttig mat och natur godis..

Var nämligen nere på ICA köpte Skvallertidningar och en påse japansk mix, sen så håller Emma på och gör goda mackor med tonfisk röra som kommer bli otroligt smarrigt, så sitter i mitt rum som ser riktigt för j***** ut  så ska städa rummet för det behövs verkligen..

Men ja nu sitter jag i sängen, kollar på Sweet Home Alabama var länge sedan man såg och snart blir det också en stor kopp te med en god macka fylld med tonfisk röra och en advocado.

En regnkyss är inte helt fel!

Nej nu ska jag återgå till filmen, sen blir det en storstädning av rummet för min del..




Kommentarer
Postat av: Julia

lät härligt!;D

2010-04-07 @ 20:34:34
URL: http://differentstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0