Solsken och magens skrik efter mat

Känns som att det var länge sedan som jag bloggade faktiskt och det är nog ett tag sedan också, men iaf sitter här i mitt rum och tar det lugnt väntar på att det ska bli lunch/middag magen kurrar verkligen efter lite mat.
Så tog tag i det själv satte precis på en platta kokar upp vatten och gör iordning tortellini med gorgonzola sås mumsfillibabba.

Idag så har jag städdat lite här hemma kändes att det behövdes  göra iaf i mitt rum, men nu ser det ändå helt okej ut tycker jag.. Sen har jag inte gjort så mycket mera men senare blir det att möta upp Louisa på söder för en fika, ska bli riktigt gott med en kaffe eller vad det blir..

I helgen så har jag haft fullt upp i fredags så åkte jag hem till Louisa efter hon slutade att jobba och drack lite rose vin med jordgubbar, lyssnade på lite musik och sedan så var  det att snacka om allt mellan himmel och jord, sen vid drog vi vidare till en av Louisas jobbarkompis och drack lite mer vin och sedan blev det lite citronlikör, sen bar det ut på krogrunda men dem ville dra till KGB, har aldrig varit där men kände inte för att gå dit så ringde några polare som var ute så mötte upp dem så drog vi till Teodoras där det blev två redbull vodka sen bar det av till Metro och dansa och det blev en riktigt lyckad utgång..

Lördagen så vaknade man upp med en baksmälla och gjorde inte så mkt, farfar och Emma som kom hem ifrån Avesta så pratade lite med dem, medan man låg halvbakis i sängen till klockan fem typ. Då Johanna kom över så satt vi och snackade lite skit sedan drog vi vidare till Johanna så kom även min kära vän Marina dot och slog oss följe så där satt vi och drack lite och snacka skit och någonstans runt elva tiden så bar det ut på krogen och det blev först Soft bar men det var dock inte så roligt så vi drog vidare på vår barrunda till Harry Be James istället älskar det stället, där det var ett liveband som spelade sedan när dem slutade så blev det dansande som alltid och lördagen var otroligt lyckad den med..

SÅ för att summera helgen så var den riktigt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0