Redan fjärde månaden av detta år

Ja nu är vi redan inne på fjärde månaden på år 2010 det är helt otroligt vad tiden går fort, fattar inte riktigt att det redan gått fyra månader  eller vi är ju iaf inne på fjärde månaden..
Idag så vaknade jag runt tio tiden låg och vred o vände på mig känner mig fortfarande inte helt firsk så det blev som sagt inget jobb för mig tråkigt nog vill verkligen jobba, men det blev att stanna hemma för att bli frisk så man kan komma tillbaka nästa vecka till jobbet med nya tag och krafet, sen så toppen på att vara sjuk så är det min tid på månaden inte något man hurrar för precis om jag säger så. Men livet är hårt ibland men det kan bara bli bättre tycker jag..

Pato och Jag midsommar 2008. Nu är han hemma på besök från  lumpen i Finland.
Saknat min vän Patricia


Idag så är det ju även första april, någon som dragit ett aprilskämt ännu elr?
Själv har man inte orken till det hehehe.. Nej nu ska jag inte vara så tråkig det är ju snart påsk eller idag är det skärtorsdag vad ska alla göra? Själv blir det film mys i säng med honungste för min del, måste bara bli frisk.
Idag så kom även Helena på besök har inte träffat henne på länge hon var här för att hjälpa Emma med att färga och slinga håret som blev riktigt snyggt måste jag säga, hon kommer få fixa mitt hår när det ska färgas ska jag säga hon är en riktig höjdare på att färga hår, så snackade lite med dem en stund..
Sen så gick jag ner till frisören ändå även fast jag är sjuk, men kände att jag behöver göra något åt mitt hår tog väl en halvtimme sedan var jag hemma igen.
Emma hyrde även en film som vi kollade på det blev Jennifers Body som hon då inte sett, men jag har ju redan gjort det så visste vad som skulle hända och kan ju bara säga att den är inte så bra faktiskt.
Nej  nu ska jag titta på Men in Black riktigt bra film som man inte sett på ett bra tag så ska bli kul och se, men får önska er alla en trevlig skärtorsdag och en Glad Påsk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0