Owl City

Halli hallå!
NU sitter jag här med datan i knäet och surfar runt lite och snart bär det av in till stan för att möta upp Lorenzo och shoppa lite ska bli riktigt nice, var länge sen jag gick på en shoppingrunda sen så ska jag vara smakråd till  Lorre då han ibland inte kan bestämma sig hehe..

Ja igår så blev det ingen shopping utan jag stannade hemma hela dagen med syrran sedan var det städning av rummet. Sen så fick syster den idén att vi skulle slinga mitt hår fast jag ska erkänna jag har velat göra det på gotland också men färgen var slut på Konsum på Ljugarn så det fick bli att färga håret igår och jag tycker faktiskt att det blev riktigt bra, det blev massa blonda slingor i håret  och det passar mig precis..

Nej nu måste jag kila visar en bild på håret senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0