Love every seconde of your life live for today and forget tomorrow

Om mig
Är du en partypingla?
Nja inte riktigt
Är du lycklig?  Absolut
Är du uttråkad? Ja det kan man säga
Är du ledsen? Nej
Är du italienare? Nej,är helsvensk
Är du gravid? Skulle inte tro det
Är du en cooling? Självklart
Är du från Irland? Nej!
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yes Box

Kärlek
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej
Har du nånsin blivit sårad? Ja
Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Kanske
Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Säkert
Har du kysst någon inom de tre senaste veckorna? Ja
Har du haft en hemlig beundrare? Nej tror inte det!
Är du kär? Ja
Vill du gifta dig i framtiden? Vet inte riktigt

Har du..
Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
Nej
Brutit ett ben? Nej
Gjort nåt du ångrar? Nej lär mig av mina misstag istället
Hoppat Bungee Jump? Nej men jag vill det
Ljugit för någon du tycker om? Nja någon vitlögn kanske.
Ätit en hel tårta? Nej
Gjort bort dig offentligt? Ja säkert, men det bjuder jag på
Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
Gråtit när ett husdjur dog? Grät floder
Velat försvinna? Ja det har jag gjort!

Senaste
Telefonsamtalet du gjorde? Min pojkvän
Telefonsamtalet du fick? Kollega
Roligaste grejen som hänt? Hmmm vet inte riktigt
Personen du sms:ade? Mami på vägen hem från jobbet
Du kysste? Marcus
Du skrev till på facebook? Min syster Emma
Du kommenterade? Syrrans status



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0