I'm having moore fun

Halli hallå!
Idag så vaknade man runt nio tiden låg och drog sig ett tag, sen bar det upp ur min urmysiga säng för att ta mig en kopp te och mös lite, sedan blev det plocka ur disken bädda sängen och dona.
När klockan började närma sig tolv tiden så var det dags för mig att få i mig lite frukost och det blev fil med blåbär och jordgubbar otroligt gott var det iaf.
Sen har man tagit en mysig promenad med Milton i solen det är ju fint väder till och från nu, sen när jag kom in så hoppade jag in i duschen rakade benen vilket behövdes tyckte jag, hehehe.

Nu sitter jag och kollar på The City, men snart begär det av till söder för en fika med Marina. Sen kommer det bli att packa när jag kommer hem får imorgon bitti bär det av till Gotland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0