His name is Alice

Ja nu sitter jag här med min kära data igen och bara tar det lugnt, ska kolla på ett avsnitt av How I met your mother sedan blir det att sova ska upp tidigt imorgon för att ta båten till gotland.. Ska bli riktigt skönt att åka iväg imorgon så blir man uppmött av min gudmors fästman och min vän Alex som jag jobbade med förut det ska bli riktigt roligt faktiskt..
Så kommer säkert bara åka och droppa mina saker sedan dra in till visby o kolla lite, måste köpa en mascara och en kajal penna tänkte skippa den vanliga svart och köra med en brun istället kanske blir en hit man vet aldrig..

Men God Natt på er

En knäpp Joanna efter några glas vin hahhahaa.
Man måste bjuda lite på sig själv för att få något tillbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0