Ett litet kvälls inlägg innan man går in i drömmarnas land

Sitter här i sängen och kollar på Blood Diamond en riktigt bra film som jag starkt rekomenderar att se, jag drog ut på att se den för jag visste att den är jobbig men den är helt ottoligt bra och väldigt gripande..

Ja vad har jag gjort denna dag då, jo som sagt så drog jag in till stan och gjorde en liten shopping runda då det blev tre toppar från monki som var på rea, sedan blev det ett par pumps med lite nitar typ riktigt coola, samt en ny mascara och ett par jeansshorts och det självklara nämligen biljetter till AIK-DIF  som är på söndag ska blir skit kul att gå på matchen..

Självklart hade jag sällskap utav min goda vän Lorenzo som var lite av mitt smakråd och så åt vi även lunch/frukost också  som var otroligt gott med pasta och kyckling i en god sås. Sen så mötte jag även på en gotländsk vän Kevin inne på Monki roligt att träffa någon man inte sett på länge =)

Nej nu ska jag kolla klart på filmen, men får önska er alla en God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0