Citat och morgon te Solenskiner solglasögon åker på idag

Man vaknar av det borrande ljudet av larmet som går in i örat så man rycker till i kroppen och stiger upp och möter mamma som är påväg till jobbet, så det blev att vara själv hemma nu ett tag innan jag bär av mig till jobbet och sitter här tänker lite fram och tillbaka denna vecka ägnar jag åt mina tankar och egna beslut för det måste jag nog göra känns det som..

Sitter här nu och kollar in latinska ordspråk älskar verkligen dem, dock har jag ett ordspråk mellan skuldrorna men skulle vilja ha en till på foten, ni kan väl säga vilken ni tycker bäst om jag ligger upp 5st så kan man få lite hjälp på traven skulle vara riktigt roligt

Abiit, excessit,evaist,erupit- Han har farit,försvunnit,undkommit, störtat iväg
Alea iacta est- tärningen är kastad
Aliena vita oculis videmus,nostra vita in tergo habemus- Vi ser felet i andras ögon, vå har våra egena fel på ryggen
Aliquando et insanire lucundum est- ibland är det skönt att var galen
Cressict  amor nummi, quantum ispa pecunia cressict- Kärlek till pengar växer lika mycket som förmögenheten
Errare humanum est  ignoscere divinum-Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt


Kommer ihåg detta som igår tog 45mintuer att göra den och var värt varje sekund, nu ska det bli en till har inte tatuerat mig på ett halvår så säg vilken ni tycker bäst om skulle som sagt vara en stor hjälp på traven.

Nu blir det att återgå till mitt te och musiklyssnande och sminka mig kanske så det är gjort=) Ni får ha en trevlig torsdag

Kommentarer
Postat av: Sofie

Errare humanum est ignoscere divinum-Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt

2010-04-11 @ 11:33:06
URL: http://onedistance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0