Back in 08 staden

Ja  nu är jag hemma i Stockholm igen, och vilket fint väder må jag säga har varit uppe sedan klockan åtta imorse har vaknat till och från hela morgonen men vet inte riktigt vad det kan bero på faktiskt.
Ja igår så kom jag hem från Gotland vid typ nio tiden så när jag kom hem så var det bara att äta lite nattmackor, ta ut vovven och sen kolla på en film och nu har jag sett hela Old Dogs som faktiskt var otroligt rolig *hahaha* kände hur några magrutor dök upp :P

Iaf nu sitter jag här och kollar på en film, det blev en Shoppoholics dagbok tycker den är riktigt bra, och självklart så dricker jag te också som alltid. Senare blir det att äta lite frukost tror jag  eller skippa frukosten och köra en brunch  istället och sen blir det att sola solarium  också måste få lite mer färg känner jag.
Sedan blir det att köra en liten shoppingrunda inne i stan lite senare idag dock inte köpa allt för mkt får ta det lite lugnt med mina pengar, lära mig att ta hand om mina pengar och det ironsika är att jag sitter och kollar på en sån film hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0