5:e April 2010

Ja då var det ny vecka och jag mår mycket bättre helt återställd om jag får säga förutom att jag fortfarande är lite hes dock, men tycker min röst låter bättre när jag är hes så tycker inte det gör så mkt.
Idag har jag inte gjort så mkt har kollat på filmer och just nu är det Pearl Harbor  som är en riktigt bra film..

Min helg har bestått utav födelsdags firande av Joey och Emma samt fira påsk med familjen.

Lite bilder på födelsdags helgen som var otroligt bra

nyvakna Johanna o Joanna Frukost är den viktigaste måltiden på dagen det tar Joey o jag på stort allvar

Barnen som fyllde 3år därav 6 ljus

Gerad Butler o jag Jag och Syster Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0