17.00 trött o sliten

Gårdagen spenderade jag först med en baksmälla, filmtittande och thai mat riktigt gott och skönt..
Sen blev det en dusch och sminka om mig sedan blev det att ta första glaset av vin för kvällen, efter ett tag så kom Marina över så vi satt här hemma i mitt rum och drack lite vin sen så bar det av till Grodan för att möta upp Dario och Benne o deras vänner och det blev en riktigt rolig kväll med drickande och mycket dansande, roliga är att man möter på folk man känner rätt ofta för jag mötte en gammal killkompis som var entré värd otroligt roligt  sen så mötte man kusinens pojkvän också..

Nu sitter jag och kollar på DH och tänkte att jag skulle gå ner till ICA o köpa popcorn och en chokladkaka det behövs verkligen för min del, ska även städa mitt rum ser ut som jag bara slängt ut mina kläder i olika hörn utav rummet.



Kolla in detta klipp, mannen är helt sjuk ju. Verkar ju som han bara vill vara känd, men att säga att vi kvinnor är ägda av män är ju helt otroligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0