Välkommen hem Thompa idag blir det lite party

Först vill jag bara säga välkommen hem  Thompa, kul och ha dig tillbaka i Sverige nu när du varit borta i nästan fyra månader i Tahiland och haft det underbart. Saknat dig din lille skit. Du är säkert brun som satan och är nyfiken på dina nya tatueringar också...


Idag så har jag inte hunnit göra så mkt förutom att jag konstigt nog vaknade klockan nio idag igen fattar dock inte varför? Men lyckades somna om, men så bestämde sig min kära syster att jag skulle vakna vid halv elva så hon sjöng/skrek mitt namn för att jag skulle vakna inte det roligaste man vaknat till om man säger så.. Men tack ändå Emma, du lyckades ändå få upp mig hehehe, så vi gick ner till Ica köpte lite indegrenser till en kräftstjärtssallad som var riktigt smarrig samt så hyrde vi Rosa Pantern 2 som gav oss en massa skratt..


Nu väntar jag på att Jossan ska sluta jobba så ska jag möta upp henne och vi ska dra iväg till Thompa och träffa honom för första gången på fyra månader han kom hem klockan sju imorse, just nu tror jag att alla grabbarna redan är där hos honom så dem kan få snacka lite skit som de kanske inte vill prata med oss om.. Så jag väntar in Jossan och Matte så åker vi tillsammans dit bort, så jag tänkte hoppa in i duschen o börja fixa mig lite kanske så att man är klar iaf tar dock inte så lång tid för mig. Det enda jag kan tänka mig kommer ta en lång tid är att jag inte vet vad jag ska ha på mig, har jättemkt att välja mellan men det är alltid lika svårt och bestämma sig.
Sen så är ju även älsklingen borta hos Thompa så kommer träffa honom :) har saknat honom jättemkt vi har inte träffats på en vecka nästan för att jag har haft så mkt att göra med stuiderna så har inte hunnit träffats, så ska bli riktigt mysigt att få träffa älsklingen också..


Sen blir det lite party också och det kan man ju inte säga nej till så blir det även fotbolls match Svergie- Ugern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0