Lördagen händelse

I lördags så vaknade man  i vanlig ordning alltså gick jag upp vid elva tiden då jag gick och la mig tidigt i fredags för att jag hade en sådan dunkande huvudvärk och ville inte göra något annat än att sova ovanligt när det gäller mig i familjen så brukar dem kalla mig för liggsåret och JA jag förstår varför men det är inget som är positivt med det.
Men iaf så började man dagen med en god frukost och sen så hoppade man in i duschen för att vara lite fräsch när det iaf är lördag ;)

Sen så gjorde man sig iordning pratade med Sofie för vi skulle mötas upp inne i stan och kolla runt lite samt ta en fika innan det bar av hem till henne. Så mötte upp henne inne i stan runt tre tiden med  Louisa och en tjej som heter Sandra som jag förövrigt tyckte var jättetrevligt och sjukhumor som jag vilket alltid är ett plus i kanten tycker jag.
Men iaf så möttes vi upp i Slussen åkte vidare mot centralen där vi kollade runt lite samt att Sofie och Sandra gick på systemet för att köpa lite vin inför kvällen och jag o Louisa gick in på Gina som alltid har snygga kläder till låga priser.



Så glad att du är hemma igen

Sen så började magen att kurra då bestämde vi oss för att ta en lunch på ett Café där det blev en hälsotallrik med Chevre ost och bönmix riktigt gott.. Så satt vi där och snackade en massa goja, efter man var mätt så blev det att gå till mamma och hälsa på henne och få låna lite mer pengar då mitt CSN bidrag ännu inte kommit det är så irriterade då jag inte har några pengar.. Efter det så blev det att gå tillbaka till Ginatricot då jag köpte ett par leggings eller jeggnins för det ser ut som jeans fast det är leggins riktigt heta iaf sen blev det även ett snyggt grått linne till det sen så räckte det med shopping för min del iaf. Sen så kände vi att det var dags att dra oss så jag och Sofie åkte slussen och tog bussen  då vi bestämmde oss för att ännu en gång ta en fika i Grissle som var riktigt mysigt  med en jättefin utsikt och mysig pratstund sen så bar det av hem till Sofie till hennes nya hus som var riktigt mysigt med en stor tomt. När vi kom dit så var klockan redan så mkt så vi började göra iordning oss och dricka lite vin och lyssna på musik och snacka lite strunt som vanligt.. Sen så kom Sofies kompis Disa dit och höll hos  sällskap och drack lite vin med oss och snackade sen efter et tag så rullade det in folk först så kom Micke och Allan sen efter ett tag så kom Jack, Tom och Albinnså vi blev ett par stycken och det var en riktigt lyckad kväll då vi inte kom isäng förssen klockan halv fem på morgonen. Men är det party så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0