Vad är detta för konstiga väder?

Idag så vaknade man vid nio av att ens kära mobil alarm gick igång men orkade inte gå upp så sov en timma till, måste faktiskt börja vända tillbaka på dygnen och somnan innan klockan två på nätterna, jag måste få tillbaka min dagsrytm fösöka gå och lägga mig tidigt och gå upp tidigt...

Sen så gjorde jag iordning för frukost som blev två mackor med te min vanliga frukost med andra ord.. Sen så bar det av till skolan för att ha en Filosofi lektion i två timmar och dem flög förbi och det var otroligt skönt.

Idag har det varit ett riktigt udda väder då det först spöregnade och var grå trist, sen när jag var påväg från skolan så strålade solen och varmt..

Glad som få är man iaf

Nu sitter jag hemma och kollar på GP sen blir det att plugga på företags eknomi provet som är på onsdag, tror det kommer vara ett svårt prov faktiskt..

Just nu så är det ingen hemma förutom jag och Emma då pappa och mamma jobbar och farmor och farfar är på teater och jag börjar känna hur min mage kurrar efter mat men finns inget hemma som jag kan laga så väntar tills mäster kocken pappa kommer hem han lagar så god mat och har en riktigt bra fantasi hade jag fått stå för mat hade det nog blivit räksallad eller pasta med stekta grönsaker i matlagnings grädde. Usch nu blev jag ännu hungrigare måste tänka på något annat. Kanske öppna min böcker och läsa lite företags ekonomi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0