Söndag och jag mår som jag förtjänar

Så vaknade jag först vid nio tiden då Sofies brossas alarm gick igång och kunde inte riktigt somna om, men med mycket om och men så funkade det och så vaknade man vid tio igen och jag trodde klockan skulle vara betydligt mer men nej och Sofie log fortfarande och sov typ men så  väckte jag henne lite försiktigt så gick vi sakta men säkert upp för att inte komma in i baksmällan direkt men det gjorde den iaf vi hade ju trots allt druckit vin hela kvällen och den baksmällan är inte så trevlig..

En trött Joanna i sin otroligt sköna säng

Men upp kom vi och så satte vi oss vid tv:n och kollad på en film som kanske inte var för just oss men vem bryr sig när man är trött och bakis heheh. Efter filmen gick vi upp på övervåningen tog lite mat och ner till nedervåningen för att kolla på Hanna Montana The Movie och ja jag vet det är lite barnsligt men det är så jag är och jag älskar det..
Så där låg vi i Sofies soffa och drack Juice iaf jag och rätt så bakis. Sen så var det dags för mig att åka hem för att plugga till mitt Företags eknomi prov och det tog mig kanske en timme allt som allt att åka hem..

Väl hemma så blev det nästan direkt med att äta lite middag sen så fortsatte jag med strykningen som jag lovat pappa att jag skulle göra efter det så pratade jag lite med Emma i kanske någon timma ocg efter det så pluggade jag till provet och tog det lugnt för det var ju trots allt söndag den så kallade vilodagen hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0