Relax take it easy

God eftermidag gott folk!
Ja idag kan jag säga att jag har tagit en ordentlig sovmorgon vaknade nämligen inte försen klockan 12.30 idag och då har mkt av dagen redan gått. Men lika glad är jag för det då jag går upp och ser att det spöregnar och nu är det dock solen framme. Sen så har jag tryckt i mig lite frukost med en stor kopp te och myst ner mig i en av våra fåtöljer i vardagsrummet och bloggar lite samt kollar på tv. Kan göra mkt saker på en och samma gång..

Idag har jag inga direkta planer för vad jag ska göra, förutom att plugga på Företagseknomin och ta en promenad med syrran. Sen blir det att umgås med familjen då vi ska äta en mysig middag och ha en lugn fin söndag..


Igår var jag som sagt hemma hos min kusin Sandra och hennes pojkvän och åt en riktigt god middag det blev fälsk filé med kantarell sås och potatis i ugn, till efterätt åt vi Cheesecake som jag hjälpte till med som blev riktigt god och till det en god hallonsylt. Det var riktigt mysigt och snackade en massa strunt är alltid lika kul o träffa min kära kusse, och deras lägenhet var riktigt fin..

För att sumera helgen så var den riktigt bra och väldigt mysig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0