Onsdag och jag känner mig bättre Yippie

Idag så vaknade jag upp på lite bättre humör än vad jag gjort dem två senaste dagarna då jag kände mig friskare och läsa och häpna jag gick upp vid halv tio det är ju inte så tidigt iaf men jag brukar kunna sova längre eller jag sover längre iaf. Men jag gick iaf upp gjorde iordning rostade mackor med marmelad och en kopp te och satt i sängen och kollade runt lite på datan försökte att kolla på dem nya säsongs avsnitten från The Hills och The City men dem var tyvärr inte uppladdade än får hoppas att dem är det snart vill verkligen kolla på dem har inget tålamod på att vänta *hehee* så att istället för att kolla på det så pluggade jag inför provet idag och det kändes som att det mesta satt i huduvet innan det bar av till skolan..



Då jag först gick till sal B44 för jag trodde vi skulle ha provet där, men icke sa nicke det var i klassrummet det var en kille som sprang runt och kolla efter våran lärare så att vi kunde gör provet och det roligaste var att vi skulle vara i vårat klassrum och vi var ändå bar 5 personer som skulle göra provet de andra gör provet på måndag då vi har rest tenta då jag ska göra det första provet vi hade , för jag var sjuk då också. Jag måste hitta dem sämsta tiderna att vara sjuk på , eller jag snarare min kropp som gör det  inte så bra måste vara lite tänka på att röra mig mera och få in rätt dagsrymt samt äta mer ordentligt tror jag..
Nej nu ska jag njuta av mitt te och ta det lugnt sen blir det att plugga lite företags eknomi till provet som jag ska ha på måndag och läsa ett kapitel ur min filosofi bok tills imorgon ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0