Ny vecka och börjar den med att vara sjuk

För det första så vaknar jag upp och känner hur det bränner lite i halsen och min ögon går knappt att hålla öppna sen när jag med mycket om och men väl kommer upp ja då känner jag mig så frusen och det gör ont i kroppen, och det enda jag kan säga är GUD vad lyckat att bli sjuk två dagar innan man ska göra provet inte alls bra.

Men jag valde att stanna hemma från skolan för jag kände att min kropp inte orkade röra sig till skolan och skulle inte kunna koncetrera mig på lektionen som jag skulle ha så låg hemma i min säng och studerade samt läst lite ur Breaking Dawn som jag fortfarande inte har läst ut även fast jag började med den för kanske några månader sedan. Sen så kollade jag på Torkel i Knipa med Emma och fick mig ett par goda skratt även fast man låg inburrad i täcket och höll på att somna så dagen var riktig tråkig kände mig rätt så uttråkad men plugga gjorde jag iaf så någon nytta gjorde jag annars tog jag det lugnt och låg i sängen och inte gjorde så mkt orkade inte göra någonting hatar att vara så sjuk.

Det enda jag gjorde var i princip att plugga, äta lite mat och vilade. Inte så mkt mer jag kunde göra iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0