Nu sitter jag i sängen och häckar igen efter en två timmars lektion på skolan

Idag har jag inte gjort så mycket av denna dag som jag skulle kunna ha gjort, då vi har en strålande sol och det är riktigt varmt ute och sommaren försöker hålla sig kvar och det gillar jag.

De jag har gjort idag är att ha vaknat kollat på Ice Age 3 ätit en god frukost, bäddat sängen och sen bar det av till skolan för lite filosofi A i två timmar då vi pratade om en massa olika saker.
Efter lektionen slutade så bar det av hem till Axelsberg och tanken är att jag ska snart börja göra lite av mina läxor tänkte jag så man har det gjort, men det är rätt så svårt när vi har ett sådant fint väder här i Stockholm hoppas det håller i sig ett tag till..


Emma och Jossan sitter iaf på våra ballkong och njuter av solen medans jag sitter och häckar i min säng, vet inte riktigt varför jag gör det, borde uttnytja denna fina dag. Men känner att jag ska göra lite läxor samt städa i mitt rum så att det ser lite finare ut än just nu, då det ligger tidningar lite överallt och kuddar i min korg stol och sacko säck sen ligger det kanske sju stycken Scarfs på min skrivbords stol har ingenstans att lägga dem plus att jag brukar byta typ varje dag.. Men ska försöka få lite ordning här samt snart börja med läxor ska bara fixa mig en kopp med te som jag är så förtjust i och har alltid varit..

Idag så kommer det inte hända så mycket förutom att som sagt städa, göra läxor och bara vara hemma då jag inte har några direkta planer för dagen så kan göra lite saker i rummet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0