No Lines just another thursday

Idag så har jag inte gjort så mkt förutom att stiga upp ur sängen och kollade runt lite på datan.
Sen så blev det även att göra lite frukost också och det bestod av ett glas vatten och två limpskivor, inte precis en bra stadig frukost om jag själv får säga *hehehe*

Sen så har jag varit och fikat inne i stan med Sofie o Louisa, det var riktigt kul och få träffa dem har inte träffat dem på länge så vi snackade om allt möjligt och det blev lite av en lång fika och mycket prat dem två tjejerna är så underbara, pratade om allt mellan himmel och jord och sen kollade man in lite saker på H&M och om jag blev sugen på att shoppa elr?, Det kliade i fingrarna jag har hittat ett bar så snygga Jeans där jag tycker dem är riktigt coola, räcker att ha dem med en schyst svart topp.. Så kommer gå lite pengar på ett par sånna när jag har pengar vill verkligen skaffa ett par sånna Love them.

Två riktigt underbara vänner



Sen så bar det av hem då både Louisa och Sofie var tvugna att plugga och jag orkade inte va kvar inne i stan fick en rejäl mensvärk så ville bara hem och vila lite och det är exakt vad jag gjort sen så har jag även tryck i mig lite tacos som satt fint i min mage.. Nu blir det att fortsätta att ta de lugnt har fortfarande lite mensvärk som jag hoppas kommer gå över snart så håller tummarna för det.

Ikväll så har man inte heller några riktiga planer utan det blir att ta det lugnt och plugga lite kanske borde vara rätt bra och göra det, sen så tror jag att det blir att lägga sig tidigt somna vid två igår tror jag måste bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0