Myspys helg

Igår så gjorde man inte så mkt på dagen förutom att vara med Emma och pappa vi kollade på Hem till midgård riktigt roligt, sen så åt vi en god Lunch/Middag det blev fisk i en god sås och potatis med rivna morötter mums fillibabba. Efter middagen så åkte jag in till Centralen för att möta pojken min och åka till Sollentuna, och när vi kom hem så kollade vi lite på tv och efter ett tag gick vi ner till Konsum för att köpa lite saker till middagen då älsklingen lagade Carbonara och den är alltid lika god, duktig på att laga mat är han iaf. Sen så poppade vi lite popcorn och satte oss och kollade på filmer och bara mös, en riktigt mysig fredag med andra ord.

idag har jag inte gjort så mkt heller förutom att jag blev väckt vid nio på morgonen för att Marcus skulle prata med en kompis via skype så kunde inte somna om och jag somnade inte förssen klockan tre på morgonen, men jag gick iaf upp och gjorde irodning kaffe och satte mig och kollade på filmer vill ju inte sitta och lyssna på två personer som snackar vilket dem fortfarande gör *hehehe*, medans jag sitter och kollar på baksmällan som är så himla roligt LOVE IT..

Vad som händer mer idag? Jo jag ska till min kusin och henns pojkvän som flyttade ihop i juni och har inte varit där än så ska dit på besök och äta lite middag och dem är i Solna så det är inte så långt härifrån dit tar mig kanske tio minuter typ. Sen så blir det att åka hem till Axelsberg och vara med familjen och äta lite av deras breakfust for dinner som det har planerat då det blir scones med marmelad etc så det kommer bli gott kommer vara en liten svullare idag. Imorgon tror jag att det kommer bli att plugga lite och bara ta de lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0