Myser i soffan med en stor kopp te och kollar på Gossip Girl

Först måste jag bara säga att jag verkligen älskar denna serie, Gossip Girl är en riktigt bra serire med mycket drama och romantik kan nästan inte slita blicken ifrån tv:n det är ett sådant himla spännande avsnitt, längtar tills dem nya avsnitten kommer..

Idag har jag inte gjort så mycket skulle ha gått till skolan, men jag har fått en sådan otrolig huvudvärk  med spänningar i nacke och axel, har fått det några gånger nu och det är inte så roligt kan jag säga, tog en tre brustablett men det hjälpte inte så mkt för att det är fortfrande kvar det är ungefär som en spännings huvudvärk. Men har iaf pluggat lite på eknomi genom att läsa ur boken och göra lite uppgifter sen blir det att läsa lite filosfi o göra ra uppgifter där med. Ska gå till skolan imorgon iaf för jag måste gå känner jag, men idag vaknade jag med en sådan huvudvärk som inte gick att undangå...

Just nu sitter jag Iaf fastklistrad framför Gossip Girl med en stor kopp Te och sen får vi se vad som händer vet iaf att Syster yster ska göra Scones som jag längtar efter. Sen kanske det blir att bara ta de lugnt ikväll och göra lite läxor..

Hoppas alla andra har haft en trevlig dag då det är en strolande sol ute som inte är så fel då hösten smyger upp på oss snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0