Lite av helgen

Som sagt så var jag hemma hos Thompa i lördags då han kom hem från Thailand och det var verkligen kul att få se honom igen, med sina tatueringar och percingar kom inte som någon överraskning. Sen så var det väl bara jag och Jossan som var det enda tjejerna där så kändes som att man var med på en grabbkväll, vilket är kul ibland men tror jag har varit på fyra sådana fester sen jag kom hem, känner att jag behöver en utgång med tjejerna..

Men iaf det var riktigt roligt och de visades bilder, sen så var det en massa prat och alla var så glad och det är verkligen kul att våran lilla Tom Tom är hemma igen. Dock så var jag med om en lite olycka då jag hade mobilen i fickan när jag gick på toa och när jag ska sätta mig ner så åker mobilen ut och ner i toan och satan vad arg jag blev orkar inte med sådana saker, så fick lugna ner mig så hjälpte älskling mig att  torka den och sen så la vi undan det.
Dagen efter så fungerade mobilen igen när jag skulle testa så gissa om jag blev lycklig ;) vilken jäkla röta för den är dessutom helt ny också.

I söndags så gjorde jag inte så mkt var rätt så bakis så degade lite i sängen och sen så pluggade jag såklart till mitt prov som var idag. Så förutom pluggandet så körde jag en riktig mys söndag som jag tycket jag var vär..

Så för att sammanfatta helgen så var den riktigt lyckad förutom den delen då min mobil åkte ner i toaletten riktigt jobbigt, men annars så hade jag en rolig helg med vänner och familj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0