Kvällsmys och te är ett måste

Nu sitter jag här i mitt sköna fin rum eller fint fint lite kläder som ligger lite överallt kanske ska ta bort det kanske.

Ja som sagt så är det ju torsdag idag och sista lektionen för denna vecka var filosofi och den gick rätt så fort, timmarna kunde dock flygit förbi lite snabbare, när lektionen iaf var slut så bar det av till skanstull t-bana station för att dra mig hemåt och bara mysa och fort hem gick det kom hem vid tjugo i fyra gjorde ett litet stopp på ICA också för att köpa lite godis, ett schampo för mitt hår då det andra vi har är så konstigt sen blev det ännu en skvallertidning vet inte hur många skvaller tidningar jag har köpt nu men många är det iaf. Dumt kanske att slösa pengar på så mkt skvaller tidningar då det går åt rätt så mycket pengar och nu köper jag så många när jag är som fattigast kanske inte är det bästa om jag tänker efter, men dem är ju så roliga och läsa om allt drama eller vilka som dejtar och vilka skandaler etc..

När jag kom hem så slängde man av sig skorna och bara la sig ner på sängen som är så oroligt skön sen kollade man runt lite på nätet och alla möjliga bloggar alltid lika kul.. Sen blev det ett avsnitt av Gossip Girl som jag kollade på med Emma och njöt av en kopp kaffe och lite skit snack med Emma.

Sen så kom papi hem en stund innan han åkte iväg till dalarna för att besöka farmor och farfar, jag bestämde mig för att inte följa med men det var mycket velande skulle inte varit så fel att ha åkt, men åker dit snart och hälsar på.
Nu sitter eller rättare sagt sitter/ligger jag i sängen med en jumbo kopp med te och bara tar det lugnt. Blir väl att kolla på en film sen eller något kanske blir att va uppe sent ikväll då jag inte har någon skola imorgon, men vi får se vart kvällen tar mig helt enkelt dagen har ju iaf inte varit så händelserik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0