Höstvädret på G börjar bli kallare och mörkre

Just nu så sitter jag in i mitt rum med en skön stor kofta ett par slitna och sköna mjukis byxor och ett par sockor på fötter då jag har ett öppet fönster och den kalla blåsten kommer in och jag kan säga att jag tycker det är så otroligt mysigt har verkligen mysat ner mig och njuter av en kopp te..
Har börjat märka att det har blivit kallare om dagarna och kvällarna lite till och från samt att det börjar bli mörkare tidigare på dygnet som sagt så är hösten på ingång..


Idag så har jag varit i skolan och haft min två timmars lektion i företags eknomi a, vilket alltid är lika roligt och idag pratade vi om budgets och marginal procent etc mycket gick vi igen iaf och timmarna bara flög förbi, klockan bara slog kvart över tre kändes inte som jag suttit där i två timmar faktiskt.. Nästa vecka så har vi ett prov även det sista provet i företags ekonomi vilket jag måste plugga mkt inför, då det är mkt som kommer att vara med och jag vill verkligen få minst ett VG i kursen.. Måste börja plugga mera när jag kommer hem får faktiskt ta att skärpa mig nu då jag går på komvux för att fixa mina betyg inte för att låta dagarna gå förbi..

När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt förutom att jag har hjälpt Emma med att hämta tvätten i tvättstugan och vikt det fint, fått i mig lite lunch/middag som vanligt och kollat runt lite på nätet, känner att jag borde gjort mer utav denna dag faktiskt borde pluggat på provet tills nästa vecka elr läst kapitlet ur filosofi boken som jag ska ha läst till imorgon men jag tror nog att jag kommer hinna göra det innan jag går in i drömmarnas land ikväll..

Snart tror jag att farmor och mamma kommer att komma hem ifrån kryssningen som de varit på idag dem åkte på en sådan där en dags kryssning och jag kan bara gissa att dem har det riktigt roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0