Hooney and the Moon

Hejsa hoppsan!

Allt är bara fint med mig idag, förutom att min allergi mot pälsdjur har satt igång igen var och hälsa på min kusin som har katter men jag återkommer till det snart..

Igår så sov älskling hos mig och vi har inte setts på fem dagar så saknat min baby då jag har haft mycket att plugga till så har jag inte haft tiden till att ses. Men iaf igår så kollade vi på Dark Blue en bra action rulle och snackade med mamma och pappa sen efter filmen så gick vi och la oss för Marcus var så himla trött då han började klockan nio idag och gick upp vid sju, men det var riktigt mysigt och få sova med han inatt det är alltid lika mysigt...


Vad har jag själv gjort idag då, jo dagen började med att mitt alarm ringde vid halv tio då jag hoppade in i duschen kände att de behövdes så att jag inte bara luktar godare utan blir även piggare av en lite morgon dusch sen så gjorde jag lite frukost som blev 2 mackor, smoothie och en stor koppe te som alla nog redan vet är jag beronde av te och min kära syster har hittat ett nytt som heter kvällsro som är jättegott och som passar så bra till kvällen hehe..

Sen så bar det av till skolan då jag hade företagsekonomi A som jag faktiskt tycker är riktigt intressant, var ett smart val och ta den kursen tycker jag så vi gick igenom lite olika saker, sen bar det av hem och då var det mat på bordet det blev soppa och våfflor riktigt gott satt perfekt i min mage var så himla hungrig när jag kom hem. Sen så blev det att kolla på ett avsnitt av Gossip Girl sen så åkte jag och mamma iväg för att hälsa på lilla Nova min kusin Peders lilla bebis som är 6 dagar gammal, men innan vi åkte dit så stannade vi i skärholmen och köpte lite presenter till den lilla bebsien hon fick jättesöta bebiskläder. Sen bar det av till Rönnige för att hälsa på Peder, Stina och lilla Nova och hon var så himla gullig och pytteliten, så satt vi och pratade och fikade och hade det riktigt mysigt.. Sen så har ju dem även två katter och jag är som sagt pälsallergiker har dock vant mig vid min katt som jag har haft i 17år, iaf så tror jag fick en liten reaktion från dem för när vi åkte hem började nysa som in i bomben och det kliade i ögonen och känner fortfarande av det lite men det går nog snart över.

Nu sitter jag iaf i min säng och gör inte  så mkt förutom att blogga lite har datan i knät och tar det lugnt, tror att det blir att slå på en bra rulle snart faktiskt sen blir det läggdags för mig är rätt så trött faktiskt. Imorgon är man dock ledig har ingen lektion då jag inte satsar på mer än Godkänt då Filosfin är jättesvår tycker jag plus får betala 500kr för en bok till för att få högre betyg  o har inte köpt den boken då jag inte haft dem pengarna.
Så imorgon blir det att plugga lite sen blir det en fika i stan med Sofie och Louisa som jag längtar till har inte träffat Louisa på hela sommaren och Sofie har jag  träffat en gång sedan jag kom hem..

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0