Good moorning Sun shine

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Älsklingen
3. SMS: Sara
4. Sång du lyssnade på: Back Street Boys- incomplete
5. Gången du grät: När jag såg på filmen John Q, den är ju så sorglig

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Absolut
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet. Men det tror jag inte!
8. Har du varit otrogen? Nej
9. Förlorat någon speciell person? Nej
10. Varit deprimerad? Nej
11. Varit så trött att du somnat sittandes? Kan ha hänt, kommer dock inte ihåg

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Grå
14. Vit

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Snarare ett flertal nya vänner
16. Fått ditt hjärta krossat: Nope
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Absolut
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej inte riktigt
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Absolut man inser lite då o då vilka vänner det är som alltid finns där
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Jadå
21. Kysst en kompis: Nej
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL: Ja dem flesta har jag träffat
23. Hur många barn vill du ha: Max två stycken
24. Har du några husdjur: 1katt och den 7:e Oktober så kommer det en liten Valp
25. Vill du ändra ditt namn: Nej
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jag var hemma bakis med Emma och Jossan, samt fira med mina föräldrar
27. Vilken tid vaknade du idag: halv tio
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på Dodgeball
29. Någonting som du längtar till: Den 7:e Oktober då vi kommer att hämta våran lilla valp
30. Senaste gången du träffade din pappa: För två minuter sedan
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Min motivation till skolan skulle pluggat hårt och gjort mkt mer.
32. Vad lyssnar du på just nu: hör tv:n i vardagsrummet
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja det är klart jag har
34. Vad gör dig irriterad just nu:  Ingetting

OM DIG:
36. Vad är ditt namn (hela): Joanna Maria. - -
37. Singel/upptagen: Upptagen
38. Stjärntecken: Skytt
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Blandat
41. Gymnasie: Indo komp
42. Högskola: blir det 2011
43. Hårfärg: brunt
44. Långt eller kort: Långt
45. Längd: 175
47. Vad gillar du gällande dig själv: Min personlighet,
48. Piercings: Nej
49. Tattoos: En
50. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Har inte haft någon
52. Piercing: Mina hål i öronen
53. Tattueringen: Oktober 2008
54. Bästa vän: Sara
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Katt och hund
57. Vaccination du minns: kommer ej ihåg
58. Konsert: Back street boys
59. Förälskelse: Kommer ej ihåg
60. Alkohol du drack: Vin

JUST NU:
61. Äter du: Mackor
62. Dricker du: Vatten
63. Är du påväg att: Äta frukost
64. Lyssnar du på: Tv:n från vardagsrummet
65. Väntar du på: att ta en fika med Sofie och Louisa, saknar dem

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn? Vid 30års åldern
67. Vill du gifta dig?: Det vet jag inte
68. Karriär i åtanke?: Socionom, kontaktperson

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon
70. Kramar eller pussar: Pussar
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
75. Tattueringar or piercings: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Tycker det ska vara 50/ 50
77. Ragg eller förhållande: Beror helt på killen
78. Bråkstake eller tveksam: Ingen bråkstake tack

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja det har nog hänt
80. Gjort något sjukt spontant: Absolut
81. Tappat glasögon eller linser: Nej, har inga så svårt att tappa borty
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Det tror jag faktiskt inte
84. Har någon krossat ditt hjärta: Aaa lite tror jag
85. Har du blivit arresterad?: Nej
86. Dissat någon: Jo
87. Gråtit när någon dött: Ja det är inte mer än mänskligt
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: För mesta dels JA
90. Mirakel: Ibland
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej
92. Himlen: Nej det tror jag inte på
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Ja
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång?: Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut?: Ja det tror jag om man verkligen älskar personen till 110% och  ser en framtid tillsammans och att det är en bra och stadigt förhållande.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan?: Min familj, vänner , Katten
100. Att posta det här är din 100 sanning? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0