Det är Fredag I LOVET IT

God morgonen på er, vaknade för cirka en timma sen och har lyckats trycka i mig frukost då det blev tre rostade mackor med sylt på och en kopp te som inte hör till det ovanliga när det gäller mig. Är dock fotfarande lite seg och trött då när jag oc Emma precis skulle stänga av tv:n igår så började reprisen av VMA:s på MTV såg inte när det  var direkt sändning, men nu fick jag iaf se händelse med Kayne West som jag tycker var riktigt dåligt gjort och det bästa var när Beyonce sa att Taylor Swift borde komma tillbaka på scen för att få sin stund, då hon kom ihåg hur hennes första stund det var att stå på scenen med Destiny Child.. Såg samt framträdande av Lady Gaga vilket jag tycket var väldigt Creepy när det kom låtstas blod o grejer lite väl mycket sen så blev jag helt förstummad när jag spåg Pinks uppträdande det var helt otroligt att hålla på med konster så högt upp och sjunga samt bli slängd lite hur som helst och hängde upp och ner ibland helt otroligt.

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska gör kanske det blir att ta en skön långpromenad i solen och sen blir det att laga något gott till lunch, kyckling file ska jag iaf äta men måste även ha något till det också så ska försöka komma på något. Sen när mammak kommer hem ifrån jobbet ska vi ha lite grönsaker med dipp och kanske ha en liten tjejkväll vi tjejor i familjen. Får se vad som händer mer idag känns redan som en riktigt bra dag..

Förresten har jag glömt och säga en sak vi ska skaffa en ny liten hund en liten Bichon Frise(vet inte riktigt hur det stavas) och idag är den cirka 7 veckor gammal har redan varit och tittat på den lilla gulliga valpen då den var cirka 4 veckor och den var så otroligt söt och den 7:e Oktober så kommer vi att få hämta honom och vi har redan bestämt namnet på den lilla krabaten den kommer heta Prince Milton , anledningen till varför den får namnet Prince är för att den är från en P-Kull och då alla valpar i kullen måste ha ett namn som börjar på P och då blev det Prince. Jag kan knappt vänta tills den kommer till sitt nya hem och springer runt här hemma en liten s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0