220909

Lite dålig uppdatering ser jag..

Kan iaf säga att helgen har varit otroligt lyckad då jag i fredags bara mös och tog det lugnt med Syster Emma och i lördags var det *PARTY* med Emma och Jossan och det var en riktigt lyckad utgång då vi först föra hemma hos mig och Emma, sen bar det av till Harrys sen så blev det After och slutligen blev det Medusa och vi hade en hell of a time.

Idag har jag inte gjort så mkt förutom att varit i skolan och efter lektionen var slut så åkte jag och en kompis från klassen in till stan då jag skulle köpa en höst jacka vilket jag hittade och den är otroligt mysig tycker jag.

Nu sitter jag hemma och kollar på Game Boys alltså en film sen är farmor och farfar på besök sen så har Emma och mamma varit och kollat på valpen dem tog några kort så jag fick se hur den ser ut och den är så otroligt gullig och om två veckor så är den hemma hos oss jag kan knappt vänta...
Sitter iaf nu och väntar på mat det blir lunch /middag för mig och klockan är halv sju och min mage kurrar något otroligt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0