170909 En ny soliga dag

God förmiddag på er alla, idag gick jag faktiskt upp läs och häpna vid halv nio kände att det var dags att komma in i dagsrytmmen så jag inte sover till kanske elva om dagarna bara för att jag börjar i skolan kvart över ett, så nu kommer jag gå upp tidigare iaf på vardagarna så att jag kommer upp i bra tid plugga lite innan det bär av till skolan och göra lite saker, samt när kurserna slutar så kanske man har ett jobb om jag har tur och då blir det också att gå upp tidigt flr min del..

Nu är klockan halv elva och jag har hunnit med att äta frukost, kollat på en film kollat runt lite saker på nätet och snart så blir det att hoppa ur sängen och plugga lite till filosfi lektionen samt bädda sängen och göra mig iordning kanske.

Igår såg jag förresten den nya trailern av New Moon som är riktigt bra, har sett många olika trailers men denna var defenitiv bäst utav dem alla och är lite längre. Jag har redan läst alla de fyra böckerna så denna film tror jag kommer bli riktigt bra, har även läst att dem redan har börjat spela in tredje filmen Eclipse jag kan knappt vänta tycker om New Moon och Eclipse böckerna bäst händer mycket spännande saker..

Sen såg jag även att Fröken Lauren Conrad kommer att göra ett inhopp i serien The city, vilket är riktigt roligt  både The hills och The City har ju som sagt premiär den 29:e september kan knapp vänta..


Men nu tillbaka till vardagen idag blir det att åka till skolan ha filosofi i två timmar sen blir det att åka hem igen och plugga lite kanske, eller så kanske jag åker iväg till Dalarna har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka eller inte men får se vad som händer. Annars så är det inte mkt planerat.

Ni får ha en solig fin Torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0