040509 Thank God is Friday

Måste börja med att säga Grattis Pappa på födelsedagen. Ja må han leva, Ja må han leva, Ja må han leva ut i hundrade år. Grattis Grattis

Idag så började jag dagen med att gå upp klockan nio, men gick och la mig igen och försökte sova men så väckte Emma mig för att vi skulle gå upp och ge pappa frukost på sängen för det är ju trots allt hans födelsedag, så vi gick in och sjöng Ja må han leva och sen fick han både frukost och en present utav oss, så satt vi och snackade lite med Papi om lite allt möjligt, sen började min mage att kurra så fixade iordning frukost till mig själv och gick tillbaka till mitt rum och kollade lite på tv och mös lite.

Sen så har man även passat på och städat rummet lite såg inte så fint ut tyckte jag så sedan så är man ju även ledig varje fredag så passade på  att göra lite fint sen var det också för att farmor o farfar skulle komma på besök.
Dem kom väl runt två tiden då vi åkte till mälarkrogen med dem för att äta en god födelsedags lunch med pappa och det var riktigt mysigt tyckte jag..


Och nu sitter jag hemma tar det lugnt, tänkte vara hemma ikväll och umgås med famlijen kolla lite på filmer sen så blir det att sova tror  jag gick och la mig sen igår och gick upp tidigt idag så har inte fått i mig så mkt sömn. Även fast min kära syster försöker tjata med mig ut men jag har varken pengar till att gå ut eller orken är hellre hemma och har en mys kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0