030509

Idag har det varit en riktigt fin dag, först så vaknade jag kollade på mobilen och hade fått ett sms av min kusin Sandra att hennes brors flickvän och han hade åkt in till BB för att välkommna en ny liten person till världen och idag vid 12.34 så kom lilla Nova till världen en liten söt flicka så ett stort GRATTIS till min kusin Peder och hans flickvän Stina och Novas bröder Elliot och Liam..

Lilla Nova och Peder. Grattis till den lilla flickan





Sen så har jag haft filosfi lektion i skolan då vi gick igenom språkfilosfi innan provet som vi ska ha på torsdag vilket jag inte ser så mkt fram emot det kommer bli rätt så svårt kan jag tänka mig. Jag måste även dra mig i kragen med pluggandet hemma så jag klarar mina kurser samt klara dem med ett bra betyg också väldigt viktigt för mig..



Efter skolan så blev det att dra sig in emot stan för att möta upp Emma för en lunch och det blev mat på Taco Bar vilket satt som smäck i min mage, sedan bar det av till Åhlens City för att Inventera där jag fick börja med att inventera lite på make up store vilket jag tycker är ganska kul och kolla på lite olika sorters smink och penslar dem har väldigt bra produker, sen så hjälpte jag till lite vid YSL disken med mamma och efter det så fanns det inte så mkt mera som jag kunde inventera försen Åhlens hade stängt som stängde vid nio och då fick jag ett område som jag inventera själv på parfym avdelningen vilket var roligt, tycker det är kul att småplocka lite med saker.
Så blev klar med vid halv elva och då bar det hem med mamma och Emma, kan säga att man var rätt så trött på vägen hem faktiskt.
Men när man kom hem så blev det att kolla på en film med Emma elr jag försökte iaf men det gick inte så bra höll på att somna hela tiden och tillslut så stängde vi av filmen då båda två riktigt trötta och var nära på att somna in..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0