What to do?

Ja vad har jag gjort idag då?

Ja jag har varit nere på ICA och handlat indegrenser till min Chili Con Carne med ris och pitabröd som blev riktigt gott tycker jag, tyckte dock att jag bord haft mera vitlöks salt eller en klyfta vitlök i då hade det blivit perfekt måltid.

sen har jag vikit tvätt och diskat samt plockat in och ut disken så har bidraget med lite här hemma iaf det tycker jag är bra. Och nu precis kom jag in efter en promenix med lilla Milton som har tagit sig en liten sovlur och nu är en pigg buse..

Snart blir det att hoppa in i duschen och göra lite ansikts rengöring innan man gosar ner sig för kvällen, ska även försöka med att städa garderoben en snabbis också så det ser lite finare ut så får jag väl ta byrån imorgon och städa så att det blir riktigt fint här inne i rummet.

Sen så har jag självklart kollat på de senaste avsnitten av The Hills och The City och det var riktiga bra avsnitt tycker jag iaf... 
Nej nu ska jag läsa klart solo och Sofies Mode, sen vid nio idag så kommer man sitta bänkad framför kanal fem för det då är det Greys Anatomy en utav mina favorit program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0