Vad jag kallar en otroligt seg måndag

VAd är det med detta Sthlm väder , jag sitter och blir så otroligt sefg utav att det är grått och kallt kan man inte få lite bättre väder och snart är det mörkt också..

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag vaknade vid halv åtta tiden för att ta ut Lille Milton på en promenad, då han väckte mig, den lilla godingen :)

Sen så åt jag frukost med pappa innan han åkte iväg till jobbet, sen så blev det att busa lite med Milton som sprang runt här hemma som en tok det lilla busfröet..

Sen så väckte jag syrran vid halv elva kanske för jag tyckte att hon borde gå upp sen så köpte vi mat från Thai/Kina resturangen nere vid t-banan då det blev Tereyakki för mig och det var otroligt gott. Sen så har jag i princip bara tagit det lugnt kollat på tv tagit hand om Mille och myst i mitt rum är rätt så seg idag.

Snart blir det kanske att koka lite soppa och äta kvällsmacka , sen får vi se vad denna kväll kommer att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0