Städdag och bullbak

Ja idag så har jag som sagt städat blan det andra byrå lådorna så nu ligger alla kläder fint och jag mår bättre när det är städat, sen har man tagit sig en dusch och det var så otroligt skönt nytvättat hår som luktar så gott.


Sen så har jag som självklart gjort som jag göra varje onsdag, då jag kollat på det nyaste avsnitten från The Hills och The City som var riktigt bra och båda avsnitten nästa gång kommer vara riktigt bra längtar verkligen, sen så har jag ätit middag det blev bogfläsk och potatismos (mumsfillibaba) och nu sitter jag här vid data och ska snart hjälpa mamma med bullbak det är roligt och baka ibland sen blir det ju att smaska i sig några bullar samt drick ett stor glas mjölk..

Så denna kväll kommer det bli bullbak och myskväll med skräck veckan på tv400  då det är  motor sågs masaken vid 21. 05 och innan dess så är det Mothman som jag faktiskt inte har sett ännu så det ska bli kul och se en film som jag inte sett ännu..

Tror även att det blir en tidig sängång gick ju upp vid åtta imorse så kommer nog bli trött rätt så snart.
Hoppas ni alla får en trevlig kväll och en rolig lill lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0