Slut på veckan dags för fredags mys

Ja låten börjar bli rätt så tröttsam tycker jag.. Idag så vaknade jag klockan sju och gick in i Emmas rum för att hämta lilla Milton som viftade så glatt på svansen och satt på säng kanten och bara väntade på att någon skulle ta ut honom.. Sen så var det bara att gå ut på en liten promenad blev dock inte en lång sådan då jag var rätt så hungrig och Milton blev rädd för något ute..

Snart är det samt dags att börja göra sig iordning för jag ska möta upp Sara i Liljeholmen då vi ska ta en fika i stan eller på söder det kanske rent utav blir en fika på fåtöljen i Mariatorget som är så otroligt mysigt..

Sara och jag ( riktigt dålig bild)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0