Skyes the limet

Godagens!
Idag är jag på ett bättre och gladare humör, tog en liten sovmorgon till halv elva då Emma och Milton kom in till mitt rum och Milton kom upp på sängen och lekte lite så vaknade jag till eller lite halvt iaf. Så satt och kolla runt lite på olika bloggar som jag alltid gör läser kanske 15bloggar varje dag tycker det är rätt så kul och läsa olika bloggar, sen så kollade jag på våra bästa år Allvarligt hur länge har den serien inte gåt nu? Är det typ inte 15 år det känns som det iaf..

Sen så åt jag en god frukost med mörkt bröd med solros frön på som var riktigt gott tycker jag, sen så lekte jag lite med Milton då han var på ett sådant lekhumör och bithumör den lilla busen och kollade lite på tv sen blev det att ta ut den lilla på en liten kissrunda, det blir inte så långa promenader om jag får säga det då han kissat så hoppar han upp på benet på en för att vi ska gå in igen så det blir typ att man får gå ut och sen in..



Jag förra vintern

Vad har jag mer gjort idag då? Jo jag och Emma tänkte gå till en djuraffär för att köpa ett halsband till Milton då det vi har inte är så bra tycker jag, men det gick inte så bra då vi hade han i hans lilla hundväska för han skulle med och pröva så att vi inte skulle köpt ett för stort till honom, men det gick inte så vi fick gå in med honom igen och jag gick ner till ICA och köpte mat till mig och Emma.

Jag lagade iordning renskav i gräddsås med lingonsylt och stekt potatis med sallad och det var riktigt gott kan jag säga.. Nu sitter jag och kollar på Buffy och kollar runt lite på datan, och väntar på att Milton ska vakna så att han får gå ut på en promenad med den lille.

Så med andra ord så har jag haft en riktigt bra dag med rolig dag och får se vad kvällen har i tanke för en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0