Sitter här i Syster säng och busar med Milton

Idag så har jag inte gjort så mycket för världen om jag får säga själv, först vaknade jag av att Emmas alarm ringde nu sover man bara till åtta för att Milton måste upp och ut samt äta vid nio då vi har ett matschema för lille plutten. Sen så låg jag och lekte i sängen med han och pratade med famor och Emma lite sen så gick blev det att jag gick upp och fixade iordning frukost och satt i köket och kollade ut på höstvädret som jag tycker är så otroligt mysigt.






Sen så blev det att gå in i Emmas rum igen och leka med Milton som springer runt och runt och biter i både fingrar och tår som nu börjar göra lite ont, sen så har vi varit ute och lekt lite och så han även fått göra sina behov.

Idag så åkte även farmor och farfar hem från att ha varit här sedan i lördags tills idag och hälsat på lilla Milton sen har farfar och pappa gått på teater och mamma och Farmor har suttit och snackat och varit ute o ätit, medans jag och Emma har varit hemma och lekt med Milton och busat.
Har inte gjort så mkt i helgen var hos pojkvännen i fredags sen åkte jag hem på lördags kvällen för att  hälsa på farmor och farfar, sen måste jag erkänna att jag saknade lilla Mille så mycket..

Nu så sitter jag här i syrrans rum igen och kollar på när pappa och Milton leker lite medans jag sitter och kollar runt på nätet och bloggar och Emma sitter och spelar The Sims som hon gjort i flera timmar både i lördags, söndags och idag haha hon är då en riktigt datanörd(hahahahaha)


Sen så åt jag, Emma och mamma en god lunch köpte mat från våran Thai/japan resturang sen hyrde jag två filmer som vi ska se sen det blev Kopps och Role Models sjukt roliga filmer..

Som sagt så är skolan slut så nu sitter jag bara hemma och degar ska försöka att finna ett jobb så att jag drar in lite stålar, måste få tag i min kusin och se hur det går med platsen på hans jobb..


Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen och tvätta håret som jag tycker är rätt så smutsigt.. Ha en sådan mysig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0