Saturday N party time

Lördags kvällen var riktigt lyckad kväll då jag först mötte upp Sofie och Louisa i Sollentuna Centrum, sen gick vi hem till älsklingen och Johan där dem två och Thompa var så gick jag och tog lite mat då jag var riktigt hungrig och älskling hade lagat Calamares med ris och Taih sås som var riktigt gott..


Sen så droppade det bara in folk och vi spelade lite drick spel, snackade skit och hade en riktigt trevlig kväll och det var så kul att alla kom överrens samt med alla drick spel och skratt..

Och  jag måste säga att det var så roligt att två av mina närmaste vänner var med och festa loss och det gjorde dem sannerligen .. Tack för en trevlig lördagskväll brudar alltid lika roligt och festa med er.


Tack alla för en grym lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0