Nothing like you have seen before

Godmorgon, eller god förmiddag jag har iaf varit uppe sedan klockan åtta då Milton och jag gick ut på en morgonrunda och sen så lekte vi lite och busa. Emma fick iaf sovmorgon idag till klockan tio för hon har tagit hand om Milton varje natt och morgon så idag tog jag över, blev dock chokad när jag såg att Milton låg brevig mig imorse och sov så otroligt mysigt sov det ut, han måste hoppat ner från Emmas säng till min säng på golvet.

Sen blev det att göra iordning frukost till lille Mille och sen så passade jag på att äta lite frukost det blev mackor med te och efter det en kopp te. Så otroligt gott och sen så kollade jag ut och det snöade lite herregud att det redan ska börja snöa blir inte så lång höst med andra ord sen så var det bara 1 plusgrad när vi gick ut. Men Jag tycker dock om vintern älskar snö det är så mysigt. Nu sitter jag här i mitt rum och lyssnar på musik på Ztv och är så glad att min tv är igång igen :)

Sen så var jag inne på Natacha Peyres blogg och hon hade skrivit om en film/ dokumentär som heter Paranormal Activity och jag säger bara denna film kan nog få mig att bli rädd och denna kommer jag absolut att se på Bio, trailern var helt sjuk den verkar riktigt creepy.





Nej nu ska jag ta och kolla lite på tv, sen blir det att städa i min garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0