Mysigt värre med torsdag

Nu så är man hemma eller jag kom rättare sagt hem för lite mer än timme sedan, och på den tiden har jag hunnit lägga in bilder på datan och jag är inte  så tekniska så alla bilder jag hade på kameran var makerade så fick avmarkera dem jag redan lagt in på datan, någon som vet hur man gör så att alla är avmarkerade??

Sen så har jag iaf fått i lite mat i magen, förstår inte hur jag kunde vara så hungrig när jag kom hem tryckte i mig fem mackor i morse men magen kurrade bara på. Så det blev rester från igår och så gjorde syrran min iordning Smoothie som var riktigt god..


Jag och mina kära syster Emma

Ja iaf idag har jag som sagt Filosofi A och det var roligt, vet iaf att jag kommer få Godkänt i ämnet då jag varit med på nästan alla lektioner förutom en tycker det är otroligt intressant med de olika filosofer. Sen så kändes de lite jobbigt o sitte inne i klassrummet då jag frös så satt med höst jackan på och gäspade säkert mig igenom hela lektionen så tror inte jag blivit så bättre men kommer bli bra tills imorgon tror jag..
Iaf när jag är påväg hem från skolan och ska hoppa på t-banan på Nosborg som var proppfull vilket alltid är lika jobbigt så är det en massa smårkillar som håller på och för liv och tror att dem kan springa runt när man står som en ihopackad sill där inne blev så sjukt irriterad hade lust och säga till dem..

Men nu sitter jag iaf hemma i lugn och ro ingen som stör mig det är jag datan och min ipod och en stor kopp te, vill bara ta de lugnt ett tag..
Nej nu tror jag att jag ska lägga in lite mer musik i min mobil och lägga in lite kort från mobilen på datan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0