Lördag, fika o gråtrist väder

I lördags så var det inte precis det finaste vädret här i sthlm om jag får säga det, men iaf så sov jag hos älsklingen på fredagen och då kollade vi på film och åt middag sen så gjorde vi inte mer än så..


Jag och Älskling



Sen så vaknade vi runt halv tolv på lördag och magen kurrade så det blev upp och hoppa fixa iordning sig lite, sen bar det av till Sollentuna Centrum där vi köpte lite från systemet då vi skulle ha hemma fest på kvällen, efter det så satt vi oss på ett fik och tog varsin Latte och det som alltid är lika gott.
Sen så gick vi till H&M dels för att jag vill kolla på lite saker hitta lite fler saker så det blev en till skjorta en röd rutig riktigt fint samt tre nagellack sen fick det räcka, och när vi blev klara på våran shoppingrunda så gick vi förbi Thomas och kolla på hans nya lägenhet. Som var riktigt fin och efter ett tag så gick vi hem och lagade pytt i panna samt städa lägenheten så det skulle var fint på kvällen då gästerna kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0