Litet natt inlägg

Just nu så sitter jag och kollar på Blade 2 och jag måste säga att jag älskar verkligen dessa filmer så otroligt mkt,  några utav min favorit filmer faktiskt..

Som sagt så tog jag ju bara det lugnt nu på kvällen och kollade på film och premiären av Cirkus Möller med mamma och sen så fick jag ett mess av en gammal kompis som frågade om jag ville komma ut för en cigg för dem var ändå ute och körde och jag sa självklart ja till det då jag inte träffat Boman på säkert 3år om inte mer än det så det var otroligt roligt och få träffa honom och snacka lite skit och ta en cigg då jag inte rökt sen förra helgen och den satt fint, men det var iaf sjukt kul och träffa honom sen så hade han med sig två polare så vi stod och snacka i kanske tio minuter sen skulle dem dra vidare.

Men som jag lovade vi ska styra upp något och det är snart, det var allt för länge sen vi sågs allihopa och gjorde något roligt. Kommer ihåg när vi var ute hos Jossan på landet och spelade spel och flummade runt det var så himla roligt och snart blir det att träffas igen och ta en lite utgång...



Nej nu ska jag kolla klart på Blade sen blir det att gå in i drömmarnas land, Sov så gott och ni som är ute parta loss.

Vänliga hälsningar en trött Joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0