Lite tips

Tänkte jag skulle ge lite tips föratt hålla huden fräsch och fin

Jag brukar börja dagen med att först använda mig utav Rengörings medel för ansiktet, efter det så blir det att använda mig lite utav ansikts vatten och när det är gjort lägger jag på Ansikts dag Creme. Detta rekomenderas att göra både dag och kväll för att hålla hunden fräsch samt så är det bra nu när vi går mot kallare väder och huden kan lätt bli torrare.

1. AnsiktsVatten 2.Rengörings Medel 3. Ansikts creme

Sen så brukar jag även använda mig utav lite Ansiksts peeling 3 eller 4 gånger i veckan. det är ju rekomenderat med att bara göra det två gånger i veckan men gör det mer för att jag tycker att det är skönt och känner att mitt ansikte känns lenare efter tagit bort det "smuts" som åkt in huden under dagen.

Sen så har jag även en sak för läpparna en från Make up store som jag haft i cirka 8 månader där det är 3 i 1 kit med peeling av läpparna samt läppbalsam och läppglans.

Sen så kan jag rekomendera att ha dagar då man inte sminkar sig och låter huden andas , det är något som huden behöver och man behöver inte ha på sig smink varje dag.

Sen så är det ju som sagt vinter så om du vill ha en brunare lyster i ansiktet köp ACO:S Ansikst Creme med lite brun utan sol i som jag rekomenderar stark men inte att använda varje dag kanske 3 gånger i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0