Lite kändis skvaller


Detta fina par har tydligen gjort slut för en månad sedan, bara att dem inte har hittat rätt tillfälle för att säga det till pressen. Måste säga att jag tycker det är tråkigt att detta par gjorde slut för dem såg så otroligt gulliga ut tillsammans. Men vi vet ju samt inte om detta är sant då skvaller alltid är skvaller allt behöver inte vara sant..



Och här har vi den nya affischen på New Moon filmen som kommer har bio premiär den 20:e November och jag kan knappt vänta då jag lästa alla böcker eller åtminstonde det mesta har kanske 150 sidor kvar i sista boken och denna film som kommer nu tror jag kommer vara ännu bättre än ettan för det tyckte jag om boken..
Det kommer iaf hända mycket vilket alltid är lika spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0