Lider av tristess

Just nu sitter jag och kollar på Roast på Berns med Felix Hergren, vilket är okej men jag känner mig så uttråkad jag orkadde inte heller kolla på filmen som jag hyrde, sitter inne i mitt rum och tittar på detta istället vilket är roligt men det är bara det att jag känner att jag måste göra  något skaffa ett jobb.

Nånting måste hända tycker jag, jag känner mig rastlös vill verkligen hitta ett jobb något nytt något roligt. Men det tar sin tid men det kommer hoppas jag, ska börja på ett CV imorgon tror jag..

Nej nu sitter jag här och är riktigt negativ vilket jag inte borde vara, men ibland så måste man nog ha lite tråkigt för att uppskatta det goda av livet..
Nej vet ni vad nu ska jag gå och hålla mamma,pappa och Emma sällskap och skratta lite med dem istället för att sitta i mitt rum och ha tråkigt.. Snart blir det ju en till film också nämligen den roliga svenska filmen kopps som kommer ge mig många goda garv och leka lite med Milton ska jag också göra om han har vaknat till ännu..

Tjingeling nu ska jag få ut mig lite goda skratt och God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0