Kvällsmys och DH

Nu sitter jag här igen vid datan och tar det bara lugnt, sitter här i min säng o myser i ett par mjukis byxor, långärmad tröja och en stickad halsduk lindad runt halsen det enda som saknas nu är väl bara en kopp te sen är det en riktigt mysfaktor :)
Det blev precis reklam på Desperete Houswifes så passar på att blogga lite, kvällen blir som sagt inte mer än så här det finns inga roliga filmer att se på ikväll tyvärr får väl kolla om vi inte har någon rolig rulle hemma som man kan slå på sen och mysa ner mig i sängen tror jag. Det blir inte så sen sänggång idag hade jag tänkt mig då jag fortfarande har vänt mina dygn och går upp tidigt också runt åtta tiden så jag får ju inte min skönhets sömn..

Jag i min mysiga sovkläder!

Imorgon kommer älskling hit och sover över, saknar honom ska bli kul och sen han imorgon faktiskt, sen så fyller han 24år på söndag så måste hitta en fin present sen så blir det en utgång med älsklingen och hans kompisar så helgen kommer bli riktigt lyckad. Kan knappt vänta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0